Pri predaji alebo prenájme je veľmi podstatný prvý dojem. Homestaging je profesionálna estetická úprava vzhľadu interiéru Vašej nehnuteľnosti s cieľom vyzdvihnúť jej prednosti a získať čo najlepšiu cenu pri predaji alebo prenájme.
Pred tým, než začneme nehnuteľnosť ponúkať kupujúcim, poradíme vám, ako byt či dom určený na predaj čo najlepšie pripraviť (homestaging). Nehnuteľnosť upravíme tak, aby si kupujúci dokázal predstaviť, že si splní svoje sny o bývaní a v nehnuteľnosti nájde miesto pre svoj životný štýl.
“Väčšina kupujúcich si vytvorí predstavu a vzťah k nehnuteľnosti na obhliadke počas prvých 10 sekúnd”
“90 percent ľudí hľadá svoje bývanie na internete. Je nevyhnutné, aby Vaša nehnuteľnosť urobila čo najlepší prvý dojem online”
Vašu nehnuteľnosť profesionálne nafotíme, aby sme ju mohli ukázať záujemcom v tom najlepšom svetle ale zároveň, aby to bol reálny obraz. Každá nehnuteľnosť má totiž svoje kladné aj záporné stránky. Kombinácia profesionálnych fotografií a homestagingu až trojnásobne zdvíha šancu zaujať solventného kupujúceho.
Každá obhliadka je cenný čas tak Váš ako aj náš. Vďaka videu môžete nami ponúkaný byt, dom či inú nehnuteľnosť prezentovať pútavo a hodnoverne zároveň. Spojením profesionálnych fotografií s video prezentáciou priestorov a 3D vizualizáciou pôdorysu za Vás upútame pozornosť a zároveň poskytneme reálny obraz o nehnuteľnosti.
Prezentácia vašej nehnuteľnosti musí zaujať najmä po emočnej stránke. Ľudia sa rozhodujú na základe emócií a logické uvažovanie zohráva menšiu úlohu. Čo to znamená? Už na prvý pohľad si záujemca musí vašu nehnuteľnosť zapamätať a obľúbiť. Nezastupiteľnú úlohu v tomto zohrávajú fotografie nehnuteľnosti.
Otestovali sme, ako ľudia reagujú na rovnakú nehnuteľnosť prezentovanú v rôznej kvalite. Ukázali sme respondentom profesionálnu a neprofesionálnu prezentáciu nehnuteľnosti.
Respondenti následne odpovedali na otázky: za akú cenu by ste si túto nehnuteľnosť kúpili? A Mali by ste záujem ísť si pozrieť nehnuteľnosť? Výsledky ukázali, že spôsob prezentácie má podstatný vplyv na predaj a chuť ľudí ísť si nehnuteľnosť pozrieť.
Vnútorná dispozícia domu alebo bytu je jedným z najdôležitejších kritérií rozhodovania pri kúpe nehnuteľnosti. 3D pôdorysy dávajú záujemcom o kúpu presnú predstavu o tom, ako sú usporiadané jednotlivé miestnosti v dome či v byte, aké sú veľké, či sú priechodné a pod.
Pôdorysy znižujú počet zbytočných obhliadok na nehnuteľnosti a zvyšujú pravdepodobnosť kúpy u tých ktorí sa rozhodli nehnuteľnosť navštíviť aj osobne.
U nehnuteľností bez nábytku (holobytov, holodomov) vieme v rámci spracovania 3D pôdorysov ukázať možnosti usporiadania a zariadenia jednotlivých miestností, čo dáva potenciálnym zákazníkom lepšiu predstavu o vnútornej využiteľnosti priestoru.